Reklamacje i zwroty w beepoint.pl

W „BeePoint Ule Sp. z o.o.” dbamy o to, by realizowane zamówienie było w pełni kompletne i zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Dokładamy największych starań, by produkty były najwyższej jakości i w pełni bezpieczne dla Twoich pszczół, jak i miodu. Jeśli masz jednak uwagi do zamówienia, chcesz zareklamować otrzymane produkty, bądź je zwrócić - skontaktuj się z nami.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, nie można zwracać produktów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Aby dokonać zwrotu, wypełnij poniższy formularz dostępny i wyślij na email biuro@beepoint.pl, a towar odeślij na własny koszt w ciągu 14 dni na adres:

BeePoint Ule sp. z o.o. „ZWROT” Promna-Kolonia 115, 26-803 Promna

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci wartość zamówienia.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

Reklamacje

Aby zareklamować zakupiony towar, wypełnij formularz reklamacji, opisując wady produktów. Następnie prześlij reklamowane produkty, dowód zakupu-paragon/faktura wraz z wydrukowanym i podpisanym formularzem na adres magazynu:

BeePoint Ule sp. z o.o. „REKLAMACJA” Promna-Kolonia 115, 26-803 Promna

Możesz również skontaktować się z Działem Sprzedaży, by ustalić inną formę przekazania reklamowanych produktów. Oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji może trwać do 14 dni, jednak z uwagi na komfort Klienta zrobimy wszystko, by sytuacja została rozwiązana szybciej.

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować BeePoint Ule sp. z o.o. o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na email: biuro@beepoint.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: BeePoint Ule sp. z o.o. „zwrot/reklamacja”, Promna-Kolonia 115, 26-803 Promna niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.